Terrassa i Atlètic, a la recerca del quart lloc
Diumenge a les 12.30, el derbi terrassenc de la divuitena jornada enfrontarà dos equips que persegueixen entrar a la “final-four”. Dissabte a les 15 hores, l’Egara visitarà el FC Barcelona
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 27 d’abril de 2024 a les 10:00
Actualitzat el 27 d’abril de 2024 a les 12:32
Dos conjunts amb dinàmiques oposades, el CD Terrassa i l’Atlètic, disputaran a les Pedritxes un derbi importantíssim en les seves aspiracions de disputar la “final-four” pel títol de lliga els dies 25 i 26 de maig a Madrid. El matx es presenta apassionant, amb un CD Terrassa que és setè amb 27 punts, a només tres de la quarta plaça, ocupada actualment pel Club Egara, i un Atlètic que es troba en la vuitena posició a sis punts del quart i està exhaurint les seves possibilitats de lluitar pel títol.
En el matx de la primera volta, els de Jordi Fitó van marxar de Can Salas amb un valuós empat a dos. El CD Terrassa arriba al derbi amb tres victòries en les quatre últimes jornades. S’ha imposat a Barça, Tenis i Atlético San Sebastián i ha caigut per la mínima al camp del Sanse Complutense.
Els de Xero Gasol, per la seva banda, han sumat una sola victòria en les quatre darreres jornades. Ha guanyat l’Atlético San Sebastián, ha empatat amb Egara i Júnior i ha perdut al camp del Club de Campo.
Ambdós equips s’hi juguen molt. Una victòria del Terrassa deixaria gairebé sense opcions l’Atlètic, que es quedaria a sis punts dels de Fitó i a sis o a set de la quarta posició.
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal