L’Atlètic ha de batre el Polo per somiar
La penúltima jornada de la lliga de Divisió d’Honor masculina ofereix diumenge el darrer derbi de l’exercici, un Terrassa-Egara en el qual els visitants volen confirmar la “final-four”
- L’Atlètic ha de batre el Polo per somiar
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 10 de maig de 2024 a les 18:54
Dos vells coneguts es veuran les cares diumenge a les 12 hores al camp Josep Marquès en un duel que és una autèntica final per a un d’ells. L’Atlètic, cinquè amb 33 punts, es troba a quatre punts de distància de la quarta posició, la darrera que dona accés a la “final-four” de Madrid. Queden només sis punts en joc i sumar els tres punts és inexcusable per als de Xero Gasol si volen arribar a la darrera jornada amb opcions matemàtiques de lluitar pel títol. El Polo, líder, li treu 20 punts a l’Atlètic.
Tan desesperada és la situació de l’Atlètic que fins i tot guanyant el Polo, líder amb 53 punts, podria quedar definitivament descartat aquest diumenge. Això passarà si l’equip revelació de la temporada, un Tenis que és quart amb 37 punts, s’imposa a Santander davant d’un Sanse Complutense que ocupa la setena posició i està ja virtualment descartat per acabar entre els quatre primers.
A l’Atlètic, per tant, li toca guanyar el Polo i esperar que els càntabres perdin o, com a mal menor, empatin amb els de San Sebastián de los Reyes.
Egarencs i barcelonins s’han enfrontat dues vegades aquesta temporada i el resultat ha estat sempre el mateix, un empat. En el matx de la primera volta, el resultat va ser d’1 a 1 a l’Eduardo Dualde. El seu darrer enfrontament va arribar en la final de la Copa del Rei disputada a Benalmádena el 17 de març. El resultat final va ser d’empat a dos gols, però els de Carlos García Cuenca es van imposar per 4 a 2 a la tanda de “shoot-outs”.
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal