Baixes a la plantilla del San Cristóbal
De moment, el club ha anunciat que cinc jugadors no continuaran a la disciplina de l'equip la temporada vinent
- Baixes a la plantilla del San Cristóbal
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de maig de 2024 a les 18:46
El San Cristóbal ha començat a prendre decisions de cara a la configuració de la plantilla de la pròxima temporada i ha anunciat algunes baixes. Pepe Delgado continuarà assumint les tasques a la direcció esportiva i el tècnic Cristian García també seguirà a la banqueta del primer equip parroquial. Tots dos tenien ja compromesa la seva continuïtat.
De moment, ja s’han anunciat algunes baixes. El davanter Fernando Piovaccari va anunciar en acabar la lliga que penjava les botes. L’atacant italià va ser decisiu amb el gol que va assegurar la permanència a la categoria un any més. Piovaccari, amb experiència a Primera Divisió, va ser un fitxatge del mercat d’hivern.
El club parroquial també va anunciar recentment les baixes dels davanters Iván Cabellud i Oliver Kotta i, aquest dijous, ha fet oficial dues baixes més, com la del davanter Roger Escamilla, que tanca la seva segona etapa a les files del San Cristóbal, i Guillem Vilà, que ha participat ben poc enguany, en molta part per culpa de les lesions.
Notícies recomenades
-
Esports
Visita de jugadors del Terrassa FC als infants ingressats a Mútua
-
Esports
Pere Amat, de l’Egara, entre els escollits
-
Esports
El Terrassa FC ha de donar una baixa
-
Esports
Vuit jugadores locals per començar a preparar la Pro League
-
Esports
Granados i Sanahuja, a la llista per a un torneig a Trebinje
-
Esports
Llistes de Max Caldas per a la preparació de la nova Pro League