Reconeixements als Valors Esportius
Els premiats han rebut aquests reconeixements en el decurs de la celebració del Sopar de l’Esport Escolar, organitzat pel Consell Esportiu Comarcal del Vallès Occidental Terrassa

- 9-J: Consulta els resultats de les eleccions europees a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2024 a les 18:22
Actualitzat el 07 de juny de 2024 a les 18:24
El Consell Esportiu Comarcal del Vallès Occidental Terrassa (CEVOT) ha entregat els premis de la segona edició dels Reconeixements als Valors Esportius Nico Villar, en el marc del Sopar de l’Esport Escolar. Es tracta d’uns reconeixements que pretenent fer valdre la tasca d’aquelles persones, centres educatius i entitats que treballen amb l’esport com a eina transmissora de valors.
En l’apartat de centre educatiu, el guardó va recaure en l’Escola Mare de Déu de Montserrat mentre que, pel que fa a les entitats, es va premiar a la Federació Catalana de Korfbal. Vicente Muñoz ha rebut el reconeixement al coordinador i el d’entrenadora ha estat per a Raquel Llamas, de gimnàstica artística. Com a esportista adult s'ha guardonat a l’atleta José Pérez “Xixo”, mentre que a Judith Fabregat se l'ha premiat amb el reconeixement a la tutora de joc. Paula Ayala ha rebut el premi com a esportista secundària, per la seva labor fent voluntariat i l’atleta Carme Ballesteros ha estat reconeguda per la seva trajectòria.
També s'han lliurat els premis del Programa Audiovisual del CEVOT, enguany dedicat a” l’Esport del Futur”, a Hugo Solvas, Leyre Domènech, Gisela Ruiz, Uma Tugores, Aina Díaz i Julia Balaguer.
Notícies recomenades
-
Esports El CD Terrassa busca la sorpresa davant del Club de Campo
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge