El lateral esquerre Mario Hervías fitxa pel San Cristóbal
El nou defensa del conjunt parroquial té 21 anys i la passada temporada va militar a les files de la UE Rubí, a la Lliga Elit

- El lateral esquerre Mario Hervías fitxa pel San Cristóbal
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2024 a les 18:01
Actualitzat el 14 de juny de 2024 a les 16:53
El San Cristóbal ha incorporat el lateral esquerre de 21 anys Mario Hervías, que arriba procedent de la UE Rubí. Va jugar a la categoria cadet al Mercantil i, ja a l'edat juvenil, es va incorporar al Can Vidalet. Abans d'aterrar al conjunt rubinenc,ha jugat a la Guineueta, a Primera Catalana.
De moment, l'equip parroquial ha fitxat al defensa Eric Ruiz, el centrecampista Alberto Padilla i al davanter Marc Río. Continuen de la passada temporada el porter Álex Lázaro, els defenses Ricki Calamardo, Max Llovera i Joan Cervós, els centrecampistes Yeray Sabariego, Carlos Olmo i Adrián Cabrerizo "Peke" i els davanters Jordi Ranera, Abde El Ouliad, Lamine Diaby i Mario Cantí.
El club continua treballant per acabar de confeccionar la plantilla i un dels jugadors que interessen és l'atacant Elhadji Baldeh, de 33 anys, que ha passat, entre altres, per equips com el Sant Andreu, el Prat, el Cerdanyola, el Vilassar de Mar o la FE Grama.
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC fitxa el defensa neerlandès Erik Schouten
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina