Sarai Gascón tanca els Jocs amb una setena posició en 4x100 lliure mixtos
Marxa de París havent participat en una de les 15 medalles assolides per l'equip espanyol, que s'ha classificat vuitè en natació

- Sarai Gascón tanca els Jocs amb una setena posició en 4x100 lliure mixtos
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 07 de setembre de 2024 a les 21:01
Setena posició per a la nedadora terrassenca Sarai Gascón en la prova del seu comiat dels Jocs Paralímpics de París 2024. La nedadora del CN Terrassa ha pres part aquest dissabte a la piscina del La Défense Arena en la darrera cursa del programa de natació, el relleu de 4x100 lliure mixtos de 34 punts.
Tot i tenir el tercer millor registre dels vuit finalistes, el combinat espanyol ha finalitzat setè amb un temps de 4'10"99. La medalla d'or, amb rècord mundial inclòs, se l'ha adjudicat Itàlia amb un temps de 4'01"54, seguida d'Austràlia (4'01"90) i els Estats Units, que s'han penjat el bronze (4'04"70).
L'encarregada de llançar el relleu espanyol ha estat Nahia Zudaire, seguida d'Ariel Schrenck. Sarai ha nedat tercera amb un temps d'1'04"08. Ha tancat la posta Íñigo Llopis.
L'equip espanyol de natació tanca la seva participació a París 2024 amb un botí de 15 medalles: dos ors, quatre plates i nou bronzes. Espanya s'ha classificat en vuitena posició en la competició de natació.
Notícies recomenades
-
Esports Cinc medalles per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya de Palma
-
Esports Les lligues de hockey començaran el 14 de setembre
-
Esports Bons resultats per al Club de Peses Terrassa a Saragossa
-
Esports Espanya jugarà dijous els quarts de final del Mundial sub-20 de waterpolo
-
Esports El CD Terrassa, campió d'Espanya de Papis i el Club Egara de Mamis
-
Esports Doble duel contra Bèlgica a Anvers