Resultats inesperats d'Atlètic i Egara i triomf del CD Terrassa
Derrota dels de Can Salas al camp del Sanse Complutense i empat dels del Pla del Bonaire a casa del Jolaseta, penúltim classificat

- Mental Fest, desfent l'estigma del patiment humà
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2024 a les 16:15
Actualitzat el 06 d’octubre de 2024 a les 15:48
Els equips locals han obtingut resultats dispars. Derrota inesperada de l'Atlètic, empat insuficient de l'Egara lluny del seu camp i triomf contundent del CD Terrassa a casa del cuer en la quarta jornada de la lliga de la Divisió d'Honor masculina de hockey.
Els del Pla del Bon Aire han empatat a dos al camp del RC Jolaseta, penúltim de la classificació i que fins ara no havia puntuat. Els d'Andrew Wilson han marcat dos gols en el segon quart, tots dos de penal, obra de Xavi Bigatà i Pere Bautista. La reacció dels locals, tanmateix, s'ha consumat amb els gols d'Álvaro Prado, en el tercer quart, i de Diego García, a quatre minuts per a la finalització del partit.
Els de Roger Pallarols visitaven aquest dissabte al Sanse Complutense, fins a aquesta jornada desè a la classificació i que només havia sumat un punt en els seus compromisos anteriors. Javier Fernández va avançar els locals molt aviat i els de Can Salas, abans de la conclusió del primer quart, van empatar amb un penal-córner transformat per Federico Monja. Només començar el darrer quart, Lautaro Ferrero, de penal-córner, va establir el 2 a 1.
Pel que fa al CD Terrassa, va jugar també dissabte al camp del CH Las Rozas, nouvingut a la màxima categoria i que no va poder en cap moment amb els de Jordi Fitó. Joan Miró i Enric Miralles van avançar el seu equip en el primer quart i Edu de Ignació-Simó i Pau Petchamé van ampliar la renda dels de les Pedritxes. Máximo Ruiz va retallar distàncies per res va fer perillar l'1 a 4 dels visitants.
Notícies recomenades
-
Esports L’enorme dificultat de jugar a futbol a cegues
-
Esports Gran èxit del 16è Torneig de Tennis Inclusiu del CD Terrassa
-
Esports Onze egarencs opten a disputar l’Europeu
-
Esports Berta Abellan s’imposa al Japó i és més líder
-
Esports El CN Terrassa salva la categoria amb solvència
-
Esports Semifinal entre Vallès i Egara a la Divisió d'Honor "B" femenina