Natàlia Escot busca diumenge un lloc a les semifinals
La selecció espanyola s'enfrontarà diumenge a las 20.30 hores a l'Equador al Mundial sub-17 femení de la República Dominicana

- Natàlia Escot busca diumenge un lloc a les semifinals
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 25 d’octubre de 2024 a les 13:02
La davantera terrassenca del FC Barcelona Natàlia Escot disputarà diumenge a les 20.30 (horari català) el partit de quarts de final del Mundial sub-17 femení que es disputa a la República Dominicana. Els altres tres enfrontaments de quarts són Nigèria-Estats Units, Corea del Nord-Polònia i el Japó-Anglaterra.
El combinat espanyol ha acabat primer de grup amb nou punts després d'haver-se imposat per 3 a 1 als Estats Units, per 5 a 0 a Corea del Sud i per 2 a 1 a Colòmbia. Escot ha estat suplent en els dos darrers partits, sortint a la segona meitat en substitució de Paula Comendador.
Notícies recomenades
-
Esports Vuit podis per al BMX Terrassa al Campionat de Catalunya de pumptrack
-
Esports "Dedico la victòria a la meva mare, que va morir de càncer"
-
Esports El CN Terrassa s'enfrontarà a dos equips croats i al Duisburg alemany a la fase de grups de l'Eurocup
-
Esports Remuntada èpica del San Cristóbal al camp de la Montañesa
-
Esports Ple de victòries d'un CN Terrassa que es classifica primer
-
Esports El CD Terrassa cau per 1 a 4 amb el Club de Campo