La primera victòria a casa, el gran objectiu del San Cristóbal
El conjunt parroquial s'enfronta aquest diumenge (12 hores) contra la Montañesa al municipal de Ca n'Anglada, on el balanç és d'un empat i tres derrotes
- La primera victòria a casa, el gran objectiu del San Cristóbal
ARA A PORTADA
-
-
L’Andana reacciona contra el fred: "Hem considerat que feia prou fred per ampliar places" Arnau Fort
-
El Govern treu a concurs quatre solars per construir un centenar de pisos públics a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
La sala d'operacions de Ses Majestats els Reis, al descobert: "És màgic, ideal pels infants" Arnau Fort
Publicat el 08 de novembre de 2024 a les 18:59
Actualitzat el 08 de novembre de 2024 a les 19:02
Guanyar al seu camp és el repte més gran del San Cristóbal per al partit d’aquest diumenge contra la Montañesa. El conjunt de Cristian García, amb uns números molt il·lusionants quan juga de visitant, no pot dir el mateix dels encontres que disputa com a local i, fins ara, el seu balanç en el municipal de Ca n’Anglada és d’un empat i tres derrotes en els quatre que ha jugat en aquest escenari.
De cara a aquest compromís, el tècnic Cristian García no podrà disposar de Ricki Calamardo i Héctor Parrado, per lesió. Podran tornar a la lliga els atacants Mario Cantí i Abde, absents en els dos últims partits, si bé tots dos ja van participar el passat dimecres a Castelldefels, en l’eliminatòria de la Copa Catalunya que els parroquials van perdre a la tanda de penals.
El tècnic del San Cristóbal va explicar que “aquest és un partit contra un rival que té el mateix objectiu que nosaltres a la lliga”, el de mantenir la categoria una temporada més. Cristian García recorda que la Montañesa, tot i la derrota del passat diumenge, “arriba amb una bona dinàmica i després d’obtenir un bon resultat a la seva última sortida”, que va ser en un camp complicat com és el del Girona B. L’entrenador egarenc va dir que “serà difícil i intentarem canviar la mala dinàmica dels partits a casa”.
Notícies recomenades
-
Esports
Sortir del descens, objectiu per al 2026
-
Esports
Bernat Sanahuja i Álvaro Granados, a l’Europeu de Belgrad
-
Esports
Comença l’aventura europea de Pere Amat
-
Esports
El Terrassa FC fitxa a Nahuel Arroyo i dona la baixa a Joey Sleegers
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals