Les nedadores del CN Terrassa Daniela Osuna i Alexandra Paré es van penjar la medalla de bronze en la categoria infantil de la prova de “knockout” del Campionat de Catalunya d’aigües obertes que es va celebrar al riu Ebre, a la ciutat d’Amposta. Es tracta d’una cursa eliminatòria de 3 quilòmetres que es divideix en tres rondes successives. Els nedadors es van classificant avançant des de distàncies llargues fins a un “sprint” final.
En aquesta mateixa prova, Mauricio Agudelo va acabar quart en júnior 1, mentre que Àlex Martínez va ser novè. Van completar la participació egarenca Gabriela Agudelo va ser sisena i Aneu Ambrós vuitena.
En la prova de 5 quilòmetres, els millors resultats del CN Terrassa van ser les quartes places dels infantils Àlex Martínez i Daniela Osuna. Gabriela Agudelo va finalitzar sisena, Paré dotzena i Ambrós tretzena. Mauricio Agudelo va acabar novè en la categoria júnior 1.
En la competició per clubs, el CN Terrassa va acabar en una excel·lent sisena posició.