ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2024 a les 16:38
Actualitzat el 17 d’octubre de 2024 a les 16:39
L'Observatori del Treball i el Model Productiu calcula que hi ha 191 persones registrades al Servei d'Ocupació de Catalunya al setembre, tres més que durant el mes anterior. La pujada és lleu i a la contra de la tònica de la resta de la comarca, on majoritàriament ha baixat l'atur.
Tot i l'augment de persones sense feina a Matadepera, la població manté una taxa d'atur registral baixa, situada en un 4% mentre que la mitjana comarcal és del 9%.
S'han incorporat gairebé 800 persones al mercat laboral al Vallès Occidental, la majoria de les quals, com és habitual, són de Terrassa i Sabadell.
Notícies recomenades
-
Matadepera
Matadepera aprova les ordenances de 2026 enmig de les protestes per la pujada de la taxa de residus
-
Matadepera
L’exposició “Dona i Justícia” aterra a Matadepera
-
Matadepera
De les fuites als rebuts: el preu de l’aigua a Matadepera puja malgrat les inversions
-
Matadepera
Sospites de frau en l’adjudicació del mural de l’aniversari de la Germandat
-
Matadepera
El tancament del camp de golf porta l’Ajuntament de Matadepera als tribunals
-
Matadepera
L'oposició critica la gestió del govern de Matadepera davant l'ocupació als Rourets: “L'adjectiu és passivitat"