
- Matadepera recull 23.173 kg de roba per reciclar
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2025 a les 19:05
Actualitzat el 11 de febrer de 2025 a les 19:59
La roba recollida als contenidors taronges Solidança repartits arreu de Matadepera s'ha incrementat un 26% el 2024. Aquesta xifra representa un total de 23.173 quilos de roba en desús. Aquest any, a més, s'ha incorporat el servei de recollida de roba Porta a Porta, que té lloc els dijous.
A partir de les donacions de roba en desús s’ha evitat 191.408 kg d’emissions de CO2 a l’atmosfera, evitant que la roba es converteixi en rebuig i fomentant l’economia circular amb valor social. Amb aquestes dades, "Matadepera és un dels territoris referents en recollida de tèxtil amb 2,34 kg per habitant i any", assegura l'Ajuntament.
Amb les dues campanyes que es van dur a terme l’any passat (el mes de maig amb la Festa del Reciclatge, i al novembre, amb la Setmana Europea de Prevenció de Residus), es van instal·lar 16 punts de recollida, entre escoles i els dos Casals (el de Cultura i el de la Gent Gran).
Notícies recomenades
-
Matadepera Sospites de frau en l’adjudicació del mural de l’aniversari de la Germandat
-
Matadepera El tancament del camp de golf porta l’Ajuntament de Matadepera als tribunals
-
Matadepera L'oposició critica la gestió del govern de Matadepera davant l'ocupació als Rourets: “L'adjectiu és passivitat"
-
Matadepera Alarma veïnal per l'ocupació d’una casa als Rourets a Matadepera
-
Matadepera Continua el malestar a Terrassa pels residus que arriben des de Matadepera
-
Matadepera Mor Josep Maria Mundet, referent del teixit associatiu de Matadepera