El maestro y concertista de piano Miquel Farré asistió el pasado sábado al concierto homenaje que, en torno a su figura, tuvo lugar en la Peixera del Conservatori Municipal de Música de Barcelona.
En el concierto participaron unos doce exalumnos del maestro egarense, entre los cuales se encontraron Daniel Ligorio, Lluís Avendaño, Josep M. Almiron o Jordi Camell. Presentó el acto Miguel Vizoso, entre otros participantes.
El público invitado recibió de forma calurosa a Farré, quien en el transcurso del acto recibió distintos obsequios (entre ellos un limonero para su jardín) y un cuaderno con las dedicatorias de aquellos que no pudieron asistir. Con el acto se quiso subrayar la importancia de su dilatada carrera pianística.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juny de 2015 a les 19:33
Notícies recomenades
-
Terrassa
El terrassenc Jordi Grau fa capgrossos als xefs del millor restaurant del món
-
Terrassa
La cessió de la planta d’Abrera a ATL i dos edificis de Muncunill, al ple de desembre
-
Terrassa
Les afectacions al trànsit per la Cursa Solidària 1km1vida
-
Terrassa
Caçat un patinet a més de 70 km/h pels carrers de Terrassa
-
Terrassa
Ferrocarrils adapta el servei a les festes de Nadal i de Cap d'Any
-
Terrassa
Quan els teus fills parlen un altre idioma: del "bro" al "six-seven"