La presentación de "Turbulències" comenzó con una lectura de fragmentos de la novela, a cargo de Jordi Albertí, de la editorial Gregal, que acabó con una cita del célebre poema de 1904 de Pere Antoni Ventalló i Vintró, "Terrassa, ets la filla d'Ègara/ets la ciutat del fum". Entre ellos, el arpista Rubén Darío ofreció breves interpretaciones. "La intención es crear una atmosfera para escuchar las intervenciones", explicó Albertí.
A Domènec Jofresa (Terrassa, 1931) siempre le ha gustado, además de la política y la historia, escribir. "En un momento determinado, me parecía que tenía que escribir novela. Me inscribí en la escuela del Ateneu Barcelonés, y ha salido esta novela Escribir siempre es vivir más".
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2016 a
les 20:36
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa obre borses de treball per cobrir vacants temporals
-
Terrassa
Terrassa realitzarà una prova pilot per estendre la línia de bus L12 per Can Palet de Vista Alegre
-
Terrassa
Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura"
-
Terrassa
Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa
-
Terrassa
Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa