►Bombó de foie amb cacau i cacauets
Ingredients: 500 g de foie fresc, una culleradeta de sal i mitja de sucre, un pèl de pebre blanc mòlt, 20 g de cacau en pols, 10 g de canyella mòlta i 50 g de cacauets picats.
Preparació: desbenem el foie. Barregem la sal, el sucre, la canyella i el pebre. Assaonem el foie amb aquesta mescla. Sobre un film col·loquem el foie i estenem el cacau i els cacauets, ho enrotllem i en fem un rull. Posem aigua en una cassola grossa, submergim el foie 10 minuts, el traiem i el refredem a la nevera. Quan el desemboliquem, l’untem amb cacau, el tallem i el servim sobre una torrada.
►Broquetes de pollastre al cacau
Ingredients: 500 g de pits de pollastre desossats, 1 ceba, 500 ml de brou d’au, 1 got de vi blanc, 50 g de xocolata negra, oli i sal.
Preparació: salpebrem el pollastre i el clavem en una broqueta. Sofregim la ceba picada i hi incorporem el brou i el vi blanc i ho coem tot uns deu minuts a foc lent. Hi afegim la Maicena i un dau de mantega. Coem les broquetes a la planxa i les submergim en el líquid fins que quedin lacades. Les podem servir amb sèsam.
►Tosta de pa d’espècies amb crema de formatge, nibs de cacau i taronja
Ingredients: 4 llesques de pa d’espècies, 100 g de formatge d’untar, 50 g de sucre, 1 culleradeta de vainilla en pols, 50 g de nibs de cacau, 2 taronges i 50 g de festucs frescos.
Preparació: pelem la taronja i la tallem en juliana. La coem 20 minuts en almívar. La reservem. Tallem els grillons i els reservem. Batem el formatge amb el sucre i la vainilla. Torrem el pa, posem els grillons damunt, acabem amb la crema de formatge i posem la pell de taronja i els festucs picats damunt. Finalment, ho empolsem amb els nibs de cacau.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2016 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària