ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
02 de novembre de 2016 a
les 19:06
Cada último lunes de mes, por la tarde, la librería La Temerària acoge una "Trobada poètica terrassenca", en la que los poetas de la ciudad son invitados a leer, sea obras suyas o de otros autores. La coincidencia con la celebración de la castañada y Halloween no impidió, el pasado día 31, que se celebrara la octava sesión de este ciclo cooorganizado por Xavier Serrahima, con una notable participación. En La Temerària también se desarrolla, los primeros lunes de cada mes, un taller de lectura de poesía, conducido por Pep Cortès. La sesión del próximo día 7 estará dedicada a Agustí Bartra.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els altres terrassencs antifranquistes: “Me fui sin daros un beso”
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"