Manipular el adhesivo de la ITV es un delito. Y por cometer presuntamente ese delito fue imputado un joven el miércoles.
A las 6.45 de la tarde, los Mossos d'Esquadra solicitaron a la Policía Municipal que una dotación del cuerpo local se dirigiese a la calle de Ramón y Cajal porque habían sabido de una pelea en un establecimiento. No había pelea, sino una discusión de pareja, según comprobaron los agentes municipales. Los guardias observaron al lado de los jóvenes un ciclomotor estacionado que lucía la pegatina de la ITV deteriorada, aunque vigente.
La policía comprobó los datos del vehículo: tenía la ITV caducada y carecía de seguro, según Tráfico. El chico reconoció que había manipulado el adhesivo; lo había sustituido por otro que no le pertocaba. El ciclomotor quedó inmovilizado y la Policía Municipal abrió diligencias al joven como presunto autor de un delito de falsificación de documento público.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de gener de 2017 a les 20:21
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa