L´Enric (a l´esquerra de la imatge) i el Francesc (a la dreta) són dos germans bessons que van néixer el 25 de setembre de 1997. Actualment, tots dos estudien un Cicle Formatiu de Grau Superior d´Animació d´Activitats Físiques i Esportives (AAFE).
L´Enric i el Francesc s´assemblen força, per això asseguren que els han confós milions de vegades. "A molta gent, els costa diferenciar-nos al principi però quan ens coneixen i ens veuen moltes vegades ja ens acaben diferenciant. El Francesc té la cara més rodona i ara portem pentinats diferents", expliquen.
Els dos bessons, que tenen un germà més gran (al centre de la fotografia), no només comparteixen trets físics sinó també de caràcter. "Al principi, amb les persones que no coneixem acostumem a ser més reservats però quan agafem confiança som persones molt extravertides. A més, compartim gustos i aficions", assenyalen.
L´Enric i el Francesc tenen un vincle molt especial i estan molt units. De fet, "el 90% del dia, el passem junts i sempre compartim tot el que ens passa", asseguren. És més "quasi sempre fem coses junts, podríem dir que ens necessitem i ens protegim l´un a l´altre", destaquen.
Preguntats per la telepatia que es diu que tenen els bessons idèntics, responen que "això és una llegenda urbana. De vegades, sense dir-nos les coses, pensem i acabem dient el mateix, però això només passa en situacions puntuals".
Enric i Francesc Vega: "Quasi sempre fem coses junts, ens necessitem i protegim l´un a l´altre"
Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de febrer de 2017 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Pedro Sánchez avança les eleccions generals al 29 de novembre