La ciutat viu ja submergida en la seva gran cita musical de referència a Catalunya i una de les coses que no podia descuidar és la seva oferta gastronòmica. Terrassa atreu aquests dies públic de fóra dels límits locals que, entre concert i concert, aprofita per descobrir la cuina local. Per això, per quart any consecutiu el Gremi d’Hostaleria es suma al festival i tots els dies d’aquesta edició ofereix la ruta Menjazz.
Gastronomia, turisme i la millor música conformen un còctel molt atractiu i irresistible per als terrassencs i visitants. La bona música en directe sonarà aquests dies en llocs inusuals com són els salons menjador de bars i restaurants locals. Quaranta establiments (especialment del Centre) s’han sumat a aquesta ruta “gastromusical” i serviran plats i tapes adequats per a la gran festa de la música.
Les alternatives dels clients que visitin algun d’aquests quaranta locals van des de demanar una tapa amb beguda per 3,5 euros fins a triar un menú degustació d’entre 14 euros (el més barat) a 89, 50 euros (per a dues persones) mentre s’escolta bona música.
També hi ha l’opció d’escollir menús “bistró” (compostos per un plat variat de tapes i dues begudes) a més de propostes per a totes les butxaques.
Més sorpreses
Aquesta edició de la ruta “gastromusical” també depara sorpreses per als comensals que visitin els restaurants adherits. Si omplen una targeta amb quatre segells de locals diferents optaran al sorteig d’un viatge al Festival de Jazz de París que es celebrarà properament. També es sortejarà un dinar al restaurant Capritx.
En definitiva, una oportunitat per premiar tots els sentits.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2017 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa