Según informa el Servei Català de Trànsit, ahora mismo se circula con lentitud en la AP-7 sentido norte, en Santa Perpètua de Mogoda, hacia Girona. También hay retenciones en la Roca del Vallès, en ambos sentidos, a causa de la niebla.
En la B-10 sentido sur, la circulación es lenta del kilómetro 10 al 6, hacia el Nus Llobregat. En sentido norte hay retenciones del kilómetro 13 al 15, hacia el Puerto - Nus de la Trinitat..
Tanto los trenes de la línea a R4 de Rodalies como los de la línea del Vallès de los Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulan con normalidad.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’abril de 2017 a
les 08:02
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es manté en zona d’habitatge tensionat
-
Terrassa
Liciten les obres per urbanitzar la placeta de Banyoles
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 7 d'abril del 2026
-
Terrassa
La Generalitat impulsa la millora de l’estació d’autobusos
-
Terrassa
Les mones tornen a omplir les pastisseries el Dilluns de Pasqua: “Com més s’apropa l’hora de dinar, major és el caos”
-
Terrassa
Castell Cartoixa i torre Soteras: "L'edifici més gran i antic del conjunt"