El teniente de alcalde de Desarrollo Económico, Industria y Ocupación, Miquel Sàmper, ejerce desde hoy como alcalde accidental de la ciudad, en sustitución de Jordi Ballart, que está disfrutando de unos días de vacaciones.
Samper, líder del PDeCAT en Terrassa, es el segundo miembro del gobierno local que pasa este verano por la alcadía. Él se quedará al frente de la ciudad hasta el martes, 22 de agosto. La primera en revelar a Ballart fue Lluïsa Melgares, teniente de alcalde de Derechos Sociales y Servicios a las Personas, que ejerció de primera autoridad de Terrassa entre el 1 y el 9 de agosto. Tras el regreso momentáneo de Ballart durante unos días de la semana pasada, ahora le toca el turno a Sàmper. Tras él, la alcaldía estará en manos de Rosa Maria Ribera, concejal de Presidencia, entre el 23 y el 30 de este mes.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
16 d’agost de 2017 a
les 12:23
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D