Estel Carbó i Lluís Soler
Viuen fa 6 anys a Irvine
L’Estel i el Lluís tenen 30 anys. Ell va créixer al Centre i als 18 anys es va mudar a Viladecavalls, d’on és ella. Van decidir anar als Estats Units a estudiar durant un any i s’hi van quedar. Viuen a Irvine, entre Los Angeles i San Diego, des del setembre del 2011. És una ciutat residencial poc més gran que Terrassa en cens d’habitants (249.000) amb desenes de parcs, carrils bici i zones esportives. Lluís és enginyer mecànic encarregat de dissenyar i programar màquines per a l’empresa Bal Seal Engineering i l’Estel és responsable de màrqueting digital a Panasonic Avionics.
El que més els crida l’atenció, encara ara, és que “la gent va en cotxe a tot arreu, hi ha molta diversitat, moltes opcions gastronòmiques i la gent és molt consumista”. Troben a faltar la família i els amics, el pa amb tomàquet i el bon pernil, els 30 dies de vacances i la gent passejant pels carrers.
I el que menys? “Els horaris laborals de 9 del matí a 7 del vespre amb llargues pauses per dinar, pagar l’aigua als restaurants i el preu de la benzina.”
Què recomanen a qui desitgi viatjar-hi? Ho podem llegir al blog que escriuen des que hi viuen: www.a9554km.com.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2017 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa