Un niño sufrió lesiones el martes al ser atropellado por un vehículo en el barrio de Ca n'Anglada.
El accidente tuvo lugar a las 5.45 de la tarde en el paseo del Vint-i-dos de Juliol, cerca de la intersección con la calle de Mossèn Àngel Rodamilans. El sistema 112 advirtió a la Policía Municipal, que desplazó a dos dotaciones a la zona. Llegaron también dos unidades de Bombers, que no intervinieron, y dos ambulancias. Personal sanitario atendió al menor, de unos 7 años, y lo evacuó al Hospital de Terrassa. Al parecer, el peatón sufrió lesiones en un pie.
El mismo martes dos accidentes, con motoristas involucrados, dejaron sendos heridos. Uno acaeció en la calle de Colom. El otro, en la del Consell de Cent.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2017 a les 22:42
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa