Lluïsa Melgares, teniente de alcalde de Derechos Sociales y Servicios a las Personas de Terrassa, ha recibido esta semana a una delegación belga que se había interesado por la oficina de intermediación en deudas de la vivienda, con la que trabaja el Consistorio egarense.
La delegación belga pertenece a OCMW Antwerpen, a una entidad pública autonóma que asesora al ayuntamiento de Amberes en materia de derechos sociales. Melgares habló de la historia reciente de la evolución de la vivienda en Terrassa y explicó el funcionamiento del Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge (SIDH), la oficina que fomenta los acuerdos entre propietarios de viviendas y habitantes acuciados por impagos del alquiler o las cuotas hipotecarias.
El encuentro, en el que participaron también tres representantes de la Diputació de Barcelona, tuvo lugar en la sede del área municipal de Derechos Sociales y Servicios a las Personas.
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de setembre de 2017 a les 20:04
Notícies recomenades
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària
-
Terrassa Taigua instal·la sensors al riu Llobregat per determinar la qualitat de l'aigua captada