Los exconsellers Jordi Baiget y Neus Munté, así como otros representantes del PDeCAT han participado esta tarde en la plaza Salvador Espriu en una chocolatada promovida por la delegación terrassense de esta formación política en apoyo a los presos políticos y exiliados, entre los cuales se encuentran los egarenses Josep Rull y Lluís Puig, que han sido consellers de Territori y de Cultura, respectivamente.
Los fondos recaudados en esta chocolatada se destinarán a la Associacióp Catalana dels Drets Civils que presta su apoyo a los familiares de los afectados.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2017 a les 18:26
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa