La votación para incorporar a Lluís Muncunill a la Galeria de Terrassencs i Terrassenques Il.lustres brindó la posibilidad a los vecinos de Can Boada del Pi de llevar al pleno la denuncia del mal estado en que se encuentra la Masia Marcet, obra de Lluís Muncunill, y el edificio residencial situado junto a ella.
Después de pasar por varios propietarios, los inmuebles están en manos de las entidades bancarias y los vecinos aseguran que en estado muy precario. "Hace años que no se actúa", denunció el popular Alex García actuando como portavoz de la AVV de Can Boada del Pí.
El edificio de Muncunill sufre graves desperfectos y su estado implica un "riesgo para los niños que entran a jugar". Las masías están muy cerca de los pisos y de varios equipamientos escolares y deportivos.
"Nos consta que la propiedad está dispuesta a hacer un gesto", afirmó Xavi Matilla, de TeC. Desde el gobierno, Amadeu Aguado dijo que se ha apercibido a los bancos para que mantengan seguros los edificios.
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Prohibiries l'accés a les xarxes als menors de 16 anys?: “No sabem com d'addictives poden ser” Arnau Fort
-
Comencen les obres per als nous porticons i la millora tèrmica del Mercat de la Independència Redacció
-
-
-
Ona Martínez tornarà a ser la candidata d’ERC: “Terrassa no necessita excuses, sinó ambició” Pilar Màrquez
Publicat el
01 de juny de 2018 a
les 21:32
Notícies recomenades
-
Terrassa Prop del 40% dels casos de càncer es podrien prevenir
-
Terrassa
El Govern descarta aixecar els peatges de la C-16
-
Terrassa
Encara no arriba la normalitat a Rodalies: noves incidències i retards
-
Terrassa
Front comú a Terrassa pels peatges: “S’haurien d’aixecar mentre Rodalies no funcioni bé”
-
Terrassa
Terrassa preveu construir 200 nous habitatges al Roc Blanc
-
Terrassa
Vuit nous diaques s’ordenen a Terrassa: "Un gest transgressor en el món actual"