Júlia Moumen
19 anys. del barri de sant pere. al seu canal de youtube té més de 9.500 subscriptors.
Dimarts passat, la Júlia Moumen penjava al seu compte d’Instagram (juuls987) el cover de “You are the reason”, un tema del cantant britànic Calum Scott. A molts lectors, la cara de la Júlia els sonarà de la seva participació a l’última edició del programa “La Voz”, en el qual va arribar força lluny, fins a “las batallas”.
Però l’idili d’aquesta jove estudiant de magisteri amb la música va començar molt abans, quan amb 13 anys va obrir el seu canal de YouTube (la hi trobarem com a Júlia Moumen). “M’agradava el fet de penjar un vídeo i poder llegir els comentaris que m’hi deixaven –diu–. M’hi vaig començar a aficionar i vaig acabar posant-hi un ‘cover’ cada setmana”.
La Júlia explica que va tenir la sort que un “youtuber” molt conegurt, en JPelirrojo, la recomanés. A partir d’allò, molts més internautes van arribar al canal de la terrassenca. La cantant, que toca el piano, la guitarra i l’ukelele, valora l’oportunitat que donen les xarxes: “Sense contacte amb discogràfiques, i des de casa teva, pots tenir moltíssims seguidors”.
Com en Miki Núñez, la Júlia també va participar als #OTCover, amb versions de “Lo Malo”, d’Aitana i Anna Guerra; i una altra de “City of Stars”, la banda sonora del film “La, la, land”. Aquests “covers” li va donar el passi directe al primer càsting d’OT d’enguany.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2018 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
Finalitza la reforma del Casal Cívic de Can Jofresa amb una inversió de mig milió
-
Terrassa
El pàrquing del Progrés, líder en rotació de vehicles
-
Terrassa
El Ministeri de Transports invertirà en la conservació de la B-40 al seu pas per Terrassa
-
Terrassa
Aproven inicialment la millora de l’accessibilitat de nou cruïlles de Terrassa
-
Terrassa
El 112 rep 151 trucades de Terrassa durant la nit de Cap d'Any
-
Terrassa
Els Jutjats de Terrassa passen a ser tribunals d’instància amb serveis comuns