Júlia Moumen
19 anys. del barri de sant pere. al seu canal de youtube té més de 9.500 subscriptors.
Dimarts passat, la Júlia Moumen penjava al seu compte d’Instagram (juuls987) el cover de “You are the reason”, un tema del cantant britànic Calum Scott. A molts lectors, la cara de la Júlia els sonarà de la seva participació a l’última edició del programa “La Voz”, en el qual va arribar força lluny, fins a “las batallas”.
Però l’idili d’aquesta jove estudiant de magisteri amb la música va començar molt abans, quan amb 13 anys va obrir el seu canal de YouTube (la hi trobarem com a Júlia Moumen). “M’agradava el fet de penjar un vídeo i poder llegir els comentaris que m’hi deixaven –diu–. M’hi vaig començar a aficionar i vaig acabar posant-hi un ‘cover’ cada setmana”.
La Júlia explica que va tenir la sort que un “youtuber” molt conegurt, en JPelirrojo, la recomanés. A partir d’allò, molts més internautes van arribar al canal de la terrassenca. La cantant, que toca el piano, la guitarra i l’ukelele, valora l’oportunitat que donen les xarxes: “Sense contacte amb discogràfiques, i des de casa teva, pots tenir moltíssims seguidors”.
Com en Miki Núñez, la Júlia també va participar als #OTCover, amb versions de “Lo Malo”, d’Aitana i Anna Guerra; i una altra de “City of Stars”, la banda sonora del film “La, la, land”. Aquests “covers” li va donar el passi directe al primer càsting d’OT d’enguany.
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2018 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
La catedral del Sant Esperit obrirà tota la nit per celebrar les “24 hores per al Senyor”
-
Terrassa
Comença la construcció de vuit noves pistes de petanca a l'entorn del Parc de la República
-
Terrassa
Les deixalleries municipals van superar el 2025 les 60.000 visites i van gestionar un 14% més de residus
-
Terrassa
Rodalies continuarà sent gratuït fins al 31 de març després que la xarxa no hagi pogut recuperar la normalitat
-
Terrassa
La simplificació de les àrees de vianants, a un pas de l’estrena
-
Terrassa
Terrassa suma a la Xarxa Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat