ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
04 d’agost de 2018 a
les 04:00
Ejercer la prostitución en una vivienda no es un delito. Es delito la explotación sexual de personas, trasfondo sórdido detectado en muchos casos. El control legal de burdeles en domicilios, pues, no es fácil y para abrir expedientes la policía debe constatar la actividad de prostitución que se lleva a cabo en el piso, y confirmar que las prostitutas no viven allí. En esos supuestos, la vivienda es considerada establecimiento y no domicilio, y se puede actuar desde la vía administrativa. El Ayuntamiento recuerda que las actividades (con intercambio económico) de tipo sexual deben ejercerse en establecimientos debidamente autorizados, de acuerdo con el decreto 112/2010, de 31 de agosto, que aprobó el reglamento de espectáculos públicos y actividades recreativas. El título once de la ordenanza municipal de usos y actividades define las condiciones técnicas y las limitaciones de emplazamiento de esos locales. Los servicios de sexo sólo se pueden prestar en los establecimientos autorizados para ello de manera específica por medio de una licencia para ese cometido concreto.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D
-
Terrassa
Un projecte del CST per reduir la medicació inadequada en gent gran, finalista als Premis de Bones Pràctiques
-
Terrassa
Liciten el bar de la Devesa del parc de Vallparadís