El CEM Escola de Música i Conservatori se suma al festival de jazz con dos actividades protagonizadas por el pianista y profesor del centro Pol Oñate. Mañana a las seis de la tarde ofrecerá una master class,sobre la escucha y la presencia y los recusos para mejorarla. Y el día 22, a las siete de la tarde, en dúo con Samuel pasos, un concierto de música brasileña y catalana. Ambas convocatorias son gratuitas.
También el sábado, en el CEM, el saxofonista David Salleras, del ámbito de la clásica, impartirá una master class y una conferencia-concierto sobre su obra.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
14 de març de 2019 a
les 20:43
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa