A La Cogullada ho tenen clar. La festa necessita incorporar novetats per fer-la dinàmica i no avorrir al veinat. Parò si les activitats funcionen, la repetició està decidida.
És el cas del karaoke de divendres. "Va ser tot un èxit-explica Carlota Gràcia, secretària de l' AVV-. La gent que va cantar s'ho va passar pipa i el públic també. Va riure i va felicitar els cantants, segons la seva habilitat".
El programa també incorporava com a novetat els jocs infantils gegants de dissabte a la tarda, amb activitats com a tir amb arc o tres en ratlla, "que agraden a nens i a adolescents. És el que buscàvem i repetirem l'any que ve".
Els àpats de festa major incorporaven aquest any alternatives per no deixar ningú fora de taula, com la fideuada de peix, "pensant en els musulmans" i paella mixta, "pels intolerants al gluten". Divendres, la botifarrada es va acabar, com la brasa de diumenge. A la fudeuà/paella de diumenge van dinar més de 150 veins.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juliol de 2019 a les 21:11
Notícies recomenades
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: L'Argentina, el Marroc i el castell de Carcasona
-
Terrassa Restitueixen les banderes de la façana de l'edifici del l'Ajuntament
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Istambul, Covadonga i les piràmides
-
Terrassa Dos terrassencs marxen per ajudar a extingir els incendis de Castella i Lleó
-
Terrassa Els Minyons s'exhibeixen al País Basc
-
Terrassa Desarticulen un viver il·legal de gossos a Terrassa