La festa major de Xúquer d'enguany no serà com les altres. El barri celebra els seus primers 40 anys de vida, i l'associació de veïns amb ell. Un mural commemoratiu amb grafitis presidirà en la plaça una festa especial.
La tarda d'avui, la primera del programa, inclourà un concurs de dibuix, un torneig infantil de futbol, una batucada, el pregó de Jordi Rueda i una nit de cabaret. La jornada del dissabte serà rica en activitats: xocolatada i tallers infantils donaran pas, a les 12.30 del migdia, al tradicional concurs de truita. A les dues s'oferiran cuines del món. A partir de les sis de la tarda se succeiran els actes: un torneig de ping-pong, pa amb xocolata i jocs, exhibició de sofball (una novetat d'aquest any) i un "sopar a la llum de la lluna". La Fun Party tancarà la jornada.
El matí de diumenge vindrà ple: una bicicletada, botifarrada, inflables, festa de l'escuma i paella. La tarda serà per Las Niñas del Mago i una sèrie d'actuacions de flamenc i artistes del barri. La desfilada de costura marroquina (una altra novetat) i el lliurament de trofeus anticiparan la cloenda: un espectacle de foc.
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 11 de juliol de 2019 a les 20:14
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"