L'agenda festiva de Les Carbonelles arrencava dissabte a les 7 de la tarda, de manera que el barri va esquivar la pluja del matí. El programa va tenir una component gastronòmica i solidària, ja que la guanyadora del sorteig d'una "paletilla" ibèrica, una persona de Barcelona que visitava una amiga, va decidir cedir-la a la Fundació Busquets. El barri també hi va portar una part de la paella popular de diumenge.
Dissabte a la tarda, el concurs de truites va demostrar l'originalitat dels participants. La guanyadora va ser una truita de botifarra negra i el segon premi va ser per una truita de patates amb farcit i en forma de braç de gitano.Diumenge, el concurs de rebosteria el va guanyar un pastís de xocolata farcit de fruits secs, seguit d'uns rosques d'anís.
A la festa hi va participar una delegació del govern municipal. Les regidores Mònica Polo, Jennifer Ramírez i l'exregidor Jordi Flores van dinar amb els veïns i van repartir els premis de la cursa popular.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juliol de 2019 a les 20:14
Notícies recomenades
-
Terrassa Mor Mateu Mas, advocat i el col·legiat exercent de més edat
-
Terrassa El foc i la festa omplen Can Roca en el 40è aniversari del Bitxo
-
Terrassa El CST acull la II Jornada de Residents d'Infermeria del Vallès Occidental
-
Terrassa El CST inaugura un hort terapèutic per a contribuir a la humanització de l'atenció en salut mental
-
Terrassa VÍDEO | "La Voz" dona l'esquena a Terrassa: Pere Portero rep el "no" de Sebastián Yatra i companyia
-
Terrassa L’Eseiaat i TAIGUA impulsen a Terrassa una assignatura pionera en gestió de l’aigua urbana