El PSUC-Viu ha mostrat la seva preocupació per la "pèrdua de seguretat ciutadana provocada per la falta d'inversió als barris i la deixadesa de les administracions per combatre l'atur, la precarietat i la pobresa".
El partit demana a l'Ajuntament que activi recursos per dotar d'inversions i serveis aquelles zones més degradades. Demana actuacions urbanístiques, educatives, culturals, de promoció econòmica, de civisme, neteja o policia de proximitat. El PSUC-Viu reclama "uns barris vius i amb inclusió i cohesió social".
El partit també s'ha queixat del nou horari dels plens, que se celebren a les 9.30 hores cada últim divendres de mes. Consideren que aquest horari "perjudica la participació ciutadana i de les entitats" i demanen canviar-lo a les 16 hores.
D'altra banda, la formació d'esquerres ha condemnat "l'amenaça de tall de subministrament" realitzada per Endesa en cas que cap administració assumeixi el deute per pobresa energètica. El PSUC-Viu considera que hauria de ser Endesa, "que continua tenint beneficis altíssims a costa de les tarifes tan elevades", qui pagui el deute de les famílies. Considera que l'arrel del problema és la privatització fa algunes dècades del sector energètic i proposa a l'Ajuntament que demani a l'Estat la nacionalització de la companyia.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de setembre de 2019 a les 20:14
Notícies recomenades
-
Terrassa “Feia més de 10 anys que la Generalitat no construïa residències”
-
Terrassa No tanquem per vacances
-
Terrassa En espera de la ronda Nord de Terrassa i Sabadell
-
Terrassa Prop de 300.000 euros en multes a la zona blava durant el primer semestre de 2025
-
Terrassa Dispositiu policial a l’Estació del Nord acaba amb tres denúncies per drogues i una arma prohibida
-
Terrassa Terrassa recupera gran part dels regs per aspersió