El mandat 2019-2023 fa gairebé mig any que s'ha posat en marxa, però encara no està tota la maquinària municipal a punt. Falta la constitució dels consells municipals de districte. L'Ajuntament ha informat que en les pròximes setmanes es constituiran aquests òrgans de participació territorial.
El primer a començar a rodar serà el del districte 3, que es va constituir ahir, dimarts. Les sessions de constitució inclouen l'elecció de la vicepresidència entre les persones que formen el plenari i una presentació del projecte de pressupost municipal i ordenances fiscals per al 2020, aprovades el passat octubre, a càrrec del primer tinent d'alcalde, Isaac Albert, i la tinent d'alcalde de Serveis Generals i Govern Obert, Núria Marín. També hi haurà, com és habitual, un torn per a informacions per part de la presidència i per als precs i preguntes, a més de les consultes que hi pugui fer la ciutadania. Segons el calendari fet pel govern, el 5 de desembre han d'estar tots els consells en marxa.
Els consells municipals de districte són els òrgans territorials de participació de la ciutat. Cadascun correspon a un dels set districtes en què es divideix administrativament el terme municipal. En aquests òrgans, la ciutadania i les entitats poden debatre sobre les seves necessitats i fer propostes al govern municipal.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2019 a les 20:20
Notícies recomenades
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària
-
Terrassa Taigua instal·la sensors al riu Llobregat per determinar la qualitat de l'aigua captada
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa El pessebre de Terrassa de 2025: més tradicional i petit