La 24a edició de l'Anuari Estadístic de Terrassa ja es pot consultar. La publicació, obra de referència de les estadístiques públiques pel que fa a Terrassa, recopila el gran volum de dades sobre la realitat terrassenca i el seu sistema urbà.
L'Anuari es publica únicament en format digital i de manera progressiva, és a dir, es va ampliant segons es van obtenint dades, seguint el model de dades obertes. S'estructura en capítols temàtics que tracten sectorialment una selecció de la informació estadística disponible més rellevant: de caire demogràfic, econòmic, social i mediambiental, amb la qual es pot tenir un coneixement precís i objectiu de la realitat actual i una visió detallada de l'evolució dels diferents indicadors sobre la ciutat.
Enguany, com a principal novetat, destaca l'adaptació del document a la creació del Districte 7è del municipi. A banda, també destaca, entre d'altres, la introducció de noves dades en l'apartat d'economia, integrant informació segregada per sexe respecte de l'economia social; noves xifres sobre l'audiència dels mitjans de comunicació (mitjans digitals locals); darrers moviments del registre de parelles de fet; nova informació sobre persones ateses pels serveis d'atenció primària, així com noves taules proposades per la Policia Municipal sobre ordre públic, menors, presos i detinguts i emergències.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa David Carballo, creador de l'escultura amb què Plex va sortir a la "Velada del Año": "Hi ha dos influencers que ja m'han contactat per a la propera edició" Alejandro García
-
Terrassa Un ferit per un tret a Ca n'Anglada: els Mossos busquen l'autor de l'agressió Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa renova el Pacte per a l’Accessibilitat amb l’avís que queda molta feina a fer Pilar Màrquez
-
Publicat el
30 de desembre de 2019 a
les 11:50
Notícies recomenades
-
Terrassa
FGC interromp la circulació en un tram de la línia Barcelona-Vallès durant 13 dies
-
Terrassa
Troben mort a en José, veí de Terrassa desaparegut a Sant Cugat
-
Terrassa
Terrassa consolida la connexió entre universitat i empresa amb la cinquena jornada de coneixement i tecnologia
-
Terrassa
La sèrie de Carles Porta "33 días" té segell terrassenc
-
Terrassa
La pluja fa la guitza als Minyons de Terrassa a les Santes de Mataró
-
Terrassa
Quins són els punts més calents de Terrassa?