ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
05 de febrer de 2020 a
les 20:34
L'Ajuntament s'encarregarà a partir d'aquest any de reparar els claveguerons malmesos i de construir-ne els nous. Això vol dir que el Consistori, a través d'una empresa que es contractarà pròximament, serà qui arregli els conductes que van de la línia de façana a la xarxa de clavegueram pública. Tot i que els propietaris privats són els responsables d'aquestes canonades, l'Ajuntament s'oferirà als veïns per fer les reparacions a canvi del pagament d'una taxa, on repercutirà el cost de l'obra. El servei de Projectes, Obres i Manteniment de l'Espai Públic ha pres aquesta decisió perquè la mala execució d'aquestes obres repercuteix molt sovint en avaries a la xarxa pública (connexions mal fetes, per exemple, que provoquen embussos). Tot i que els veïns no estaran obligats a "contractar" els serveis de l'Ajuntament, s'espera que així sigui per les garanties que els oferiran. Si el propietari opta per contractar una altra empresa, igualment haurà de dipositar una fiança pel valor de l'obra a l'Ajuntament, que serà retornada al cap d'un any de finalitzar la reparació si no hi ha més incidències.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D