L'operatiu muntat pels Mossos d'Esquadra i la Policia Municipal les nits dels caps de setmana al carrer de la Rasa i voltants es va revestir el dissabte passat d'espectacularitat. Un dispositiu especial, amb el suport d'efectius de mossos arribats de fora de la ciutat, va concitar l'atenció de centenars de persones. La intenció era inspeccionar un local. Un control similar, però menys espectacular, es va fer diumenge de matinada.
Passades les dues de la matinada de dissabte es van presentar al carrer de la Rasa diverses furgonetes policials, amb agents de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) de suport. Van tallar el trànsit amb la col·laboració de la Policia Municipal. En aquells moments hi havia centenars de persones en la Rasa, epicentre de la marxa nocturna en el Centre i objecte d'atenció d'una vigilància conjunta dels dos cossos policials des de la tardor.
Hi ha policies, uniformats i de paisà, les matinades del dissabte i del diumenge, però això del dissabte passat va ser diferent, més aparatós, i centrat en un parell d'establiments.
Només ha transcendit que la policia va inspeccionar un local en la matinada del dissabte i un altre el diumenge, i que en tots dos es van detectar irregularitats administratives i relacionades amb el treball d'empleats, segons fonts policials.
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
17 de febrer de 2020 a
les 22:08
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la tempesta
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza