L'augment de pes en les persones adultes comporta un major declivi de la funció pulmonar, segons un estudi que ha analitzat durant vint anys els canvis de pes en unes 3.700 persones de diferents països d'Europa i Austràlia.
L'estudi ha estat liderat per l'Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal), un centre impulsat per "la Caixa", i ha analitzat l'efecte que tenen les variacions de pes de les persones en la seva salut respiratòria al llarg d'un període de vint anys.
Els 3.700 participants de diferents països d'Europa i d'Austràlia van ser escollits quan tenien entre 20 i 44 anys, i se'ls va mesurar en repetides ocasions el seu pes i la seva funció pulmonar mitjançant proves d'espirometria.
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
26 de febrer de 2020 a
les 12:22
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions