El bisbe de Terrassa, Josep Àngel Saiz Meneses, ha presidit la sessió telemàtica del Consell Presbiteral, que agrupa els membres del Consell de govern i els preveres escollits des de cada arxiprestat i el representant dels religiosos.
En la reunió s'ha reflexionat sobre com els preveres viuen aquesta situació, així com també sobre la seva implicació i col.laboració també material en l'acció caritativa i social, i les previsions de desconfinament en el que afecten a les misses i altres celebracions.
S'ha agrait una vegada més la intensa dedicació dels clergues en la seva missió pasoral amb els feligresos de les comunitats que tenen encomanades.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’abril de 2020 a les 11:49
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa