Diari de Terrassa, amb col·laboració amb el cuiner i propietari del Restaurant Les Pedritxes, Kiko Parcerisas, inicia una secció per apropar a tots els amants de la cuina unes receptes per fer des de casa en aquests dies tan especials. És la cuina de confinament que proposa Kiko Parcerisas, que d'una forma amena i molt didàctica realitza diferents propostes.
Cal recordar que el Restaurant Les Pedritxes està situat a la Ctra. De Terrassa a Talamanca Km. 5,6 (CD Terrassa Hockey). El seu telèfon és el 937 303 063
Parcerisas setmanalment sorteja 2 menús per tothom qui realitzi una de les seves receptes i les pengi en el seu compte d'Instagram amb una menció a @lespedritxes.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’abril de 2020 a
les 15:46
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors