A partir de dijous serà obligatori portar mascareta a espais tancats i a l'exterior, quan no es pugui garantir la distància de seguretat de dos metres. Així ho ha fet públic avui el ministre de Sanidad, Salvador Illa en roda de premsa. Illa ha dit que l'ordre ministerial que obligarà a l'ús incondicional de la mascareta estarà preparada per a la seva publicació al Boletín Oficial del Estado de demà dimecres, per la qual cosa, l'eficàcia de la norma serà a partir de dijous.
Fernando Simón, el responsable del Centro de Coordinación de Emergencias Médicas, va dir que no seria necessari portar la mascareta tot el dia, però sí als espais tancats. A l'exterior, és el propi ciutadà el que ha de valorar si es poden respectar les distàncies socials. El que sí que serà necessari serà portar la mascareta sempre a sobre a partir de dijous.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2020 a les 21:48
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa