L'ex conseller de Territori, el terrassenc Josep Rull va retreure ahir al PSOE i als que ara "s'escandalitzen" pels informes "manipulats" del coronel cap de la Comandància de la Guàrdia Civil a Madrid, Diego Pérez de los Cobos, que en canvi sí avalessin els que va redactar després de l'1-O.
El cessament de Pérez de los Cobos, després que la Guàrdia Civil remetés a la jutgessa un informe crític amb la gestió de l'Executiu davant la manifestació del 8 de març, ha desencadenat una tempesta al cos que ha provocat fins i tot la renúncia del seu número 2. Josep Rull, a Twitter, s'ha referit a aquesta situació: "Molts dels que ara s'escandalitzen amb els informes de De los Cobos aplaudien davant la infàmia perpetrada pel tinent coronel Baena, 'Tàcit', a Catalunya. Estic a la presó per aquells informes, el més bèstia dels quals és la manipulació d'una entrevista meva a ElNacional.cat.
Un altre ex conseller, Jordi Turull, ha ironitzat sobre la seqüència per la qual, segons denuncia, han passat prèviament els líders independentistes presos i ara experimenta el Govern de Pedro Sánchez.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de maig de 2020 a les 20:57
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa