Els treballadors de Nissan a Barcelona s'han mobilitzat avui dijous contra l'anunci de tancament de les seves plantes amb una marxa lenta de centenars de vehicles, que han sortit dels tres centres de producció i s'han dirigit cap a l'avinguda Diagonal, provocant retencions de trànsit.
Tres columnes de vehicles, integrades per turismes i motocicletes, han sortit cap a les 10.30 hores de les fàbriques de Zona Franca, Montcada i Reixac i Sant Andreu de la Barca fent sonar els clàxons i portant cartells en defensa dels 25.000 llocs de treball directes i indirectes amenaçats pel tancament.
La concentració més important de vehicles s'ha produït a la Zona Franca, la planta més gran de les tres, on a primera hora del matí s'han reunit centenars de treballadors per preparar la protesta.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juny de 2020 a les 13:05
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana