L'associació solidària G.A.S. ha posat en marxa una campanya de recolida d'aliments i articles d'higiene personal que seran destinats al Rebost, el centre de distribució social d'aliments de Terrassa. La campanya, anomenada "500 kilos, 500 sonrisas", pretén recollir mitja tona de productes "com a mínim" durant el mes de juny. Els interessats en participar-hi poden fer-ho deixant els articles al local de l'associació, al número 106 del carrer de la Mare de Déu del Carme, els dissabtes (avui i el proper 27 de juny), de 10 a 13 hores. O poden contactar per les xarxes amb el grup, que es compromet a concertar visita i recollir el material.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2020 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
El diagnòstic de la xarxa de clavegueram, llest el 2027
-
Terrassa
El PSC proposa mesures davant una calor cada cop més extrema a Terrassa
-
Terrassa
L’edat mínima per conduir patinets serà de 15 anys
-
Terrassa
La segona nota més alta de les PAU 2026 és de Terrassa
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
L’edifici que ha modificat per sempre l’“skyline” de Terrassa