ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2020 a
les 22:23
La Catedral del Sant Esperit ha acollit aquest vespre una missa en record pels tots afectats de la pandèmia de la Covid-19. Ha estat un acte de record que ha presidit el Bisbe de Terrassa, Josep Àngel Saiz Meneses i en el que ha estat present l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart. Ha consistit en la celebració de l'Eucaristia, en la que s`ha pregat especialment pel descans etern de tots els difunts que ens han deixat en aquest temps a causa de la epidèmia de la Covid 19 en el territori de la diòcesi. En la celebració s'ha agraït d'una manera especial el treball i el sacrifici de tantes persones durant aquest temps, famílies, malalts, professionals, sanitaris, voluntaris, etc.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Programació completa de la Festa Major de Terrassa 2026: Divendres 3 de juliol
-
Terrassa
Terrassa busca data per a la reinauguració de la Masia Freixa
-
Terrassa
MútuaTerrassa tanca el 2025 amb un benefici de 6,66 milions d'euros
-
Terrassa
Aquestes seran les festes locals de Terrassa el 2027
-
Terrassa
Creixen tomaqueres inesperades a Can Jofresa
-
Terrassa
El projecte del portal de Sant Roc avança tot i l’oposició ecologista