La 26a edició de la passarel·la catalana 080 Barcelona Fashion, enguany en format digital, va comptar amb la participació de la dissenyadora terrassenca Txell Miras. Va ser dimarts a la tarda, en el marc de la segona jornada de la Fashion Show Films, celerada en el recinte modernista de Sant Pau. Miras va presentar les seves creacions juntament amb les propostes d'Escorpion, Guillermina Baeza, Guillem Rodríguez i Brain & Beast.
reflexió
La dissenyadora Txell Miras, amb una posada en escena impressionant en els túnels del recinte modernista de Sant Pau, va donar pas, en el seu torn, a una col·lecció nascuda fruit de la situació actual en la qual ens trobem.
Gràcies a unes setmanes de reflexió on redescobrir les seves peces icòniques, Txell Miras ha creat la seva nova col·lecció Unarchiving, on la intenció és exclusivament creativa i recreativa, fugint del vessant eminentment comercial d'una passarel·la, segons expliquen fonts de l'organització.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de setembre de 2020 a
les 21:28
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es manté en zona d’habitatge tensionat
-
Terrassa
Liciten les obres per urbanitzar la placeta de Banyoles
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 7 d'abril del 2026
-
Terrassa
La Generalitat impulsa la millora de l’estació d’autobusos
-
Terrassa
Les mones tornen a omplir les pastisseries el Dilluns de Pasqua: “Com més s’apropa l’hora de dinar, major és el caos”
-
Terrassa
Saps on és... el músic amb la seva partitura?