Els veïns del 156 del carrer de Sant Sebastià estan cansats de demanar ajut i que ningú respongui. "Solvia i Anticipa fa temps que no atenen els seus requeriments i l'administració de finques de la comunitat, que té seu a Alacant, ignora els seus comunicats d'incidències. En quatre anys, els paquets immobiliaris han canviat de mans i els fons voltor, que amb la remuntada de la crisi intentaven tornar a col·locar pisos, ara tornen a desaparèixer.
En aquest context, els veïns se senten enmig d'un vesper. "Ara intenten col·locar a la desesperada pisos d'aquest immoble a preus per damunt del mercat. Como no els venen, tornen a quedar buits, exposats a noves ocupacions".
El peix es torna a mossegar la cua i al carrer Sant Sebastià no veuen la manera de normalitzat la seva casa. La majoria dels veïns són joves que es van hipotecar per comprar els pisos i ara veuen com el seu projecte de vida xoca contra "un problema descomunal, és que ja no sabem a qui recórrer".
A l'edifici no hi ha extintors i no es fan revisions de les instal·lacions, expliquen. "S'està deteriorant per manca de manteniment". La comunitat comenta que "el problema no es queda en les ocupacions, és que els edificis es deterioren i entren en risc". Els veïns afirmen que van enviar un requeriment a l'Ajuntament per la situació d'insalubritat del pàrquing i "estem esperant resposta. També cridem als Mossos quan actuen les màfies, però ens diuen que si no entren als pisos no poden fer res. I si entren, resulta que els processos judicials s'eternitzen".
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2020 a
les 20:48
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es manté en zona d’habitatge tensionat
-
Terrassa
Liciten les obres per urbanitzar la placeta de Banyoles
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 7 d'abril del 2026
-
Terrassa
La Generalitat impulsa la millora de l’estació d’autobusos
-
Terrassa
Les mones tornen a omplir les pastisseries el Dilluns de Pasqua: “Com més s’apropa l’hora de dinar, major és el caos”
-
Terrassa
Castell Cartoixa i torre Soteras: "L'edifici més gran i antic del conjunt"