Dos conductors de patinets elèctrics van resultar ferits aquest dilluns en accidents de trànsit. El primer va tenir lloc a l'avinguda de Josep Tarradellas, amb el passeig del Vint-i-dos de Juliol, a les set del matí. El 112 va informar la Policia Municipal que un patinet elèctric havia patit un accident i la conductora es trobava ferida. Una unitat policial va acudir al lloc i una ambulància del SEM va atendre a la persona accidentada. Sembla que la conductora del patinet elèctric va caure sola a la vorera. Una ambulància la va traslladar a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
El segon accident va tenir lloc a les 16.28 a la confluència del carrer de Provença amb el carrer de l'Historiador Cardús. Va ser un xoc entre un patinet i un cotxe. Personal sanitari va atendre l'usuari del patinet, que va rebre atenció a l'Hospital de Terrassa.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
22 de setembre de 2020 a
les 15:53
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa