A Finques Vallparadís prestem serveis de l'àmbit immobiliari, oferint al client un tracte exclusiu i un complet ventall de serveis: l'administració de comunitats de propietaris, la gestió i administració de lloguers i compravendes, la valoració d'immobles i, l'assessorament jurídic i tècnic. La nostra llarga trajectòria en gestió d'immobles és una ferma garantia per al client.
Entenem que una bona manera de contribuir a fer una ciutat millor és assessorant als ciutadans a trobar el seu habitatge ideal i posant a la seva disposició tots els seus serveis administratius que els deslliurin de preocupacions relacionades amb el seu habitatge o la seva comunitat.
A banda de l'administració, de comunitats de propietaris i lloguers, i de la compravenda i lloguer d'habitatges, tant d'obra nova com de segona mà, a Finques Vallparadís oferim serveis de corredoria d'assegurances, ja que el grup compta amb una dilatada experiència en la gestió de riscos i treballa amb les companyies més competitives i eficients. També ens encarreguem de la gestió de patrimonis, amb un equip expert encapçalat pel consultor gerent que defineix, conjuntament amb la propietat, les estratègies que cal desenvolupar i se n'ocupa de la seva implantació.
Finques Vallparadís aporta un equip professional eficient i eficaç, amb experiència, un tracte a mida i seriositat i transparència en la gestió perquè el nostre objectiu final sempre és la satisfacció del client.
C./ Prat de la Riba, 88, 1r, 08222 Terrassa.
Tel. 93 783 93 77 - 93 783 28 38.
info@finquesvallparadis.com
www.finquesvallparadis.com
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’octubre de 2020 a les 09:34
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa